۴۴ مددجوی خدابنده‌ای در قالب طرح «زیارت اولی» به مشهد مقدس اعزام شدند

روشن سرشت از اعزام ۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده به مشهد مقدس در قالب طرح «زیارت اولی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جعفر روشن سرشت، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کاروان روز پنجم تیرماه عازم مشهد مقدس شد، اظهار کرد: این سفر با هدف تکریم خانواده‌های تحت حمایت، ایجاد نشاط معنوی و فراهم کردن زمینه زیارت برای مددجویانی که تاکنون توفیق تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) را نداشته‌اند، برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: زائران در طول این سفر، علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و خدمات رفاهی پیش‌بینی‌شده نیز بهره‌مند شدند و تلاش شده است تا شرایط مناسبی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر آنان از فضای معنوی مشهد مقدس فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه توجه به نیازهای معنوی مددجویان در کنار خدمات معیشتی و توانمندسازی از رویکردهای مهم کمیته امداد است، گفت: اجرای طرح «زیارت اولی» علاوه بر ایجاد شور و نشاط معنوی، موجب تقویت روحیه امید، افزایش انگیزه و ارتقای آرامش روانی خانواده‌های تحت حمایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در کنار ارائه خدمات حمایتی، اشتغال، مسکن و توانمندسازی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و زیارتی را نیز با مشارکت خیران و نهادهای مردمی دنبال می‌کند تا مددجویان از فرصت‌های معنوی و فرهنگی نیز بهره‌مند شوند.

روشن سرشت ابراز امیدواری کرد با تداوم این طرح، زمینه اعزام تعداد بیشتری از مددجویان واجد شرایط به اماکن مقدس فراهم شود و خانواده‌های بیشتری از برکات این سفرهای معنوی بهره‌مند شوند.

کد خبر 1891010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha