مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و شهدای والامقام فاجعه هفتم تیر، همزمان با ششمین روز از «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، در مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و شهدای والامقام فاجعه هفتم تیر، همزمان با ششمین روز از «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، در مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روزهای ششم و هفتم تیرماه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، مراسم روز شنبه ۶ تیرماه در شهرستان‌های بیرجند ساعت ۲۰:۳۰ در میدان اجتماعات شهید رئیسی(ره)، قاین ساعت ۲۱ در میدان امام خمینی(ره)، فردوس ساعت ۲۰:۳۰ در مصلی امام خمینی(ره)، زیرکوه ساعت ۲۱ در حسینیه سیدالشهدا(ع)، طبس ساعت ۱۹:۳۰ در آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع)، نهبندان ساعت ۲۱ در حسینیه سیدالشهدا(ع)، بشرویه ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد جامع و درمیان ساعت ۲۰ در مسجد محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.

همچنین آیین‌های گرامیداشت در روز یکشنبه ۷ تیرماه در شهرستان‌های خوسف ساعت ۲۱ در میدان امام خمینی(ره)، سربیشه ساعت ۲۱ در جنب مزار شهدای گمنام، سرایان ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد جامع و عشق‌آباد ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

این مراسم با هدف پاسداشت مقام شامخ شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، تبیین ابعاد حادثه هفتم تیر و بازخوانی جنایات حقوق بشری آمریکا برگزار می‌شود.

گفتنی است، این برنامه‌ها در قالب ویژه‌برنامه‌های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1890818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha