به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با حضور در پایگاه انتقال خون اراک، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد.
وی در ادامه، از نزدیک در جریان روند خدمترسانی به اهداکنندگان قرار گرفت و با اهداءکنندگان و پرسنل این مرکز بهصورت مستقیم دیدار و گفتگو کرد.
در جریان این بازدید، جلسهای با حضور دکتر ریتا ظهیری، مدیرکل و زهرا منصوری، مدیرعامل مجمع خیرین انتقال خون استان مرکزی برگزار شد. در این جلسه، گزارشی از عملکرد پایگاه انتقال خون اراک، شامل میزان مراجعات، تعداد اهداکنندگان و حجم خونهای اهدایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ارائه شد.
دکتر ابراهیمی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی پرسنل انتقال خون، از حضور پرشور و انساندوستانه مردم اراک در اهدای خون، بهویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، تقدیر کرد و این مشارکت ارزشمند را نشاندهنده عمق فرهنگ ایثار، نوعدوستی و مسئولیتپذیری اجتماعی در میان مردم این منطقه دانست.
نظر شما