مهدی کوهی، مسئول کانون انصارالمهدی(عج) شهرستان صومعهسرا، در گفتوگو با خبرنگار شبستان از برگزاری مراسم مقتلخوانی شب عاشورا در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.
کوهی با اشاره به حضور پرشور جوانان، نوجوانان و نمازگزاران در این مراسم، اظهار کرد: این برنامه با نوای حاج آقا میرزاهاشمی از قم برگزار شد و با توجه به واقعه کربلا و نخوت دشمن، سخنران برنامه تأکید کرد که راه حسین(ع) خاموششدنی نیست و ما امروز ادامهدهندگان همان راهیم.
وی ادامه داد: اعضای کانون در طول اجتماعات شبانه نیز حضوری فعال داشته و با برپایی موکب و ایستگاه صلواتی، نسبت به توزیع شربت، چای و نذورات مردمی اقدام کردند. همچنین با تهیه و توزیع پرچمهای ایران و پلاکاردهای حماسی، پیام مقاومت را به دستان پرتوان مردم غیور شهرستان سپردند.
کوهی با اشاره به نقش بچههای مسجد در برنامههای انقلابی، تصریح کرد: جوانان مسجدی همواره پیشگام در ولایتمداری هستند و هر جا که احساس نیاز باشد، پای کار میدان حاضر میشوند.
وی ادامه داد: این ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت قائد امت، امام سیدعلی حسینی خامنهای، با همت هیئتامنا، نمازگزاران و بازاریان شهرستان صومعهسرا برپا شد تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دهند.







نظر شما