پویش اهدا خون «مهر حسینی» در اصفهان تشکیل شد

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به نذر خون علاقه مندان، گفت: پویش اهدا خون «مهر حسینی» همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی(ع) در تعدادی از شهرستان‌های این استان تشکیل شد.

«کیان دهراب پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نذر خون در روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اظهارداشت: امسال این اقدام خیرخوهانه با عنوان پویش اهدا خون «مهر حسینی» همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی(ع) در تعدادی از شهرستان‌های این استان انجام گرفته است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه این پویش در  شهرهای اصفهان، کاشان، خوانسار، فلاورجان، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر و گلپایگان انجام می‌شود، افزود: دریافت خون از صبح تا ظهر توسط تیم‌های مستقر در این مناطق انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مناسبت های مختلف مردم در پویش‌های اهدا خون شرکت می کنند که در روز تاسوعا و عاشورا مطابق سال گذشته نیز استقبال از سوی شهروندان انجام خواهد شد.

دهراب پور، یادآورشد: برخی از شهروندان اعتقاد خاصی به چنین نذرهایی در مناسبت های مختلف دارند که در اهدا خون شرکت کرده و به رفع نیاز جامعه کمک می‌کنند.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجهی از افراد که در سال چند بار اهدا خون انجام می‌دهند، تصریح کرد: آنان به سلامت خود و رفع نیاز سلامتی و حیات دیگران کمک کرده و پاداش دنیا و آخرتی برای آنان دارد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان به فرهنگ‌سازی برای این امر خیر اشاره کرد و گفت: باید این جریان سازی در جمعیت جوانان بیشتر انجام شود تا این قشر نیز برای اهدا خون وارد عمل شوند.

کد خبر 1890502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha