به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با فرا رسیدن ماه محرمالحرام و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، هفتمین شب از مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کوی مهندسین گرگان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
این مراسم به همت کانون فرهنگی الزهرا و هیئت جوانان علی بن موسی الرضا(ع) و با مشارکت نمازگزاران و عزاداران حسینی، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
در این آیین معنوی، حجتالاسلام کریمی به ایراد سخنرانی با محوریت تبیین معارف عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.
همچنین کربلایی محمد بهنام حسینآبادی، کربلایی آلیا رویانی و امیرمحمد مهری در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان به مرثیهسرایی و مداحی پرداختند.
بر اساس این گزارش، برنامههای عزاداری دهه اول محرم در این مسجد همچنان هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور سخنرانان و مداحان اهلبیت(ع) و همراه با پذیرایی از عزاداران ادامه خواهد داشت.
نظر شما