بازدید فرمانده سپاه ناحیه دورود از پروژه های محرومیت زدایی

فرمانده سپاه شهرستان دورود به همراه مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دورود از طرح های محرومیت زدایی شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ پاسدار سیاوش رستمی در این مراسم، اظهار داشت: نیروهای بسیجی بدون ادعا در راستای محرومیت زدایی تلاش می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دوروداظهار داشت: کمک به سازندگی و فراهم کردن زمینه کار و اشتغال در مناطق محروم از جمله اهداف اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است.

وی ادامه داد: رفع دغدغه های مردم مناطق محروم، تقویت پیوند مردم با نظام، و کمک به سازندگی و فراهم کردن زمینه کار و اشتغال در مناطق محروم از جمله اهداف اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه رفع معضلات و مشکلات با همدلی و همکاری مستمر میسر می‌شود، یادآور شد: بسیج با همه سازمان‌ها و نهادها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری دارد و از افتخارات مهم این نیروی مردمی در کنار مردم بودن است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود، در بازدید از طرح های محرومیت زدایی روستاهای سیاهول و روستای بامسر و تیدار شهرستان دورود، اظهار کرد: آبرسانی، مسکن، مساجدومدارس، بهداشت ودرمان، تامین آب کشاورزی، آبخیزداری، احیای قنوات و ...  از جمله برنامه های محرومیت زدایی در این روستاهاست.

کد خبر 1761159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha